( http://kreshenie.paskha.ru/bogosluzhenie/Chas_devJatyj/?job=print )

Таже час девятый

Приидите, поклонимся: (3)

И псалом 92:

Вскую, Боже, отринул еси до конца? Разгневася ярость Твоя на овцы пажити Твоея. Помяни сонм Твой, егоже стяжал еси исперва, избавил еси жезлом достояния Твоего, гора Сион сия, в нейже вселился еси. Воздвигни руце Твои на гордыни их в конец, елика лукавнова враг во святем Твоем. И восхвалишася ненавидящии Тя посреде праздника Твоего, положиша знамения своя, знамения, и не познаша. Яко во исходе превыше, яко в дубраве древяне, секирами разсекоша двери его вкупе, сечивом и оскордом разрушиша и. Возжгоша огнем святило Твое, на земли оскверниша жилище Имене Твоего. Реша в сердцы своем южики их вкупе: приидите, и отставим вся праздники Божия от земли. Знамения их не видехом: несть ктому пророка, и нас не познает ктому. Доколе, Боже, поносит враг, раздражит противный Имя Твое до конца? Вскую отвращаеши руку Твою и десницу Твою от среды недра Твоего в конец? Бог же, Царь наш прежде века, содела спасение посреде земли. Ты утвердил еси силою Твоею море, Ты стерл еси главы змиев в воде, Ты сокрушил еси главу змиеву, дал еси того брашно людем Ефиопским. Ты расторгл еси источники и потоки, Ты изсушил еси реки Ифамския. Твой есть день, и Твоя есть нощь, Ты совершил еси зарю и солнце. Ты сотворил еси вся пределы земли, жатву и весну, Ты создал еси я. Помяни сия: враг поноси Господеви, и людие безумнии раздражиша Имя Твое. Не предаждь зверем душу, исповедающуюся Тебе, душ убогих Твоих не забуди до конца. Призри на завет Твой, яко исполнишася помраченнии земли домов беззаконий. Да не возвратится смиренный посрамлен, нищ и убог восхвалита Имя Твое. Востани, Боже, суди прю Твою, помяни поношение Твое, еже от безумнаго весь день. Не забуди гласа молитвенник Твоих, гордыня ненавидящих Тя взыде выну.

Для чего Ты, Боже, отверг до конца, возгорелся гнев Твой на овец пастбища Твоего? Вспомни сонм Твой, который Ты приобрёл от начала, искупил жезл наследия Твоего, эту гору Сион, на которой Ты поселился. Подними руки Твои против надменности их наконец! Сколько зла сделал враг во святилище Твоём! И расхвастались ненавидящие Тебя среди праздника Твоего, поставили знаки свои, а знаков иных не признали, – как при выходе, наверху. Как в чаще лесной топорами изрубили двери его; вместе секирой и ломом низвергли его. Сожгли в огне святилище Твоё, на земле осквернили жилище имени Твоего. Сказала в сердце своём родня их вместе: "Придите, и прекратим все праздники Божии на земле". Знамений наших мы не видим, нет больше пророка, и Он больше не будет нас знать. Доколе, Боже, поносить будет враг? Раздражать будет противник имя Твоё до конца? Для чего Ты отводишь руку Твою и десницу Твою из среды недра Твоего до конца? Бог же, Царь наш прежде века, соделал спасение посреди земли. Ты утвердил силою Твоею море, Ты сокрушил головы змиев в воде; Ты поразил голову дракона, дал его в пищу народам Эфиопским. Ты разверз источники и потоки, Ты иссушил реки многоводные. Твой день и Твоя ночь, Ты устроил зарю и солнце, Ты сотворил все пределы земли, лето и весну – Ты соделал их. Вспомни это: враг поносил Господа, и народ безумный оскорбил имя Твоё. Не предай зверям душу, исповедующую Тебя, душ бедных Твоих не забудь до конца. Посмотри на завет Твой, ибо исполнились мрачные места земли домов беззаконий. Да не возвратится униженный посрамлённым; нищий и бедный восхвалят имя Твоё. Восстань, Боже, реши тяжбу Твою, вспомни поношение Тебя безумным целый день. Не забудь гласа умоляющих Тебя: гордыня ненавидящих Тебя постоянно восходит к Тебе.

Псалом 76:

Гласом моим ко Господу воззвах, гласом моим к Богу, и внят ми. В день скорби моея Бога взысках рукама моима, нощию пред Ним, и не прельщен бых: отвержеся утешитися душа моя. Помянух Бога и возвеселихся; поглумляхся, и малодушствоваше дух мой. Предваристе стражбы очи мои, смятохся и не глаголах. Помыслих дни первыя, и лета вечная помянух, и поучахся. Нощию сердцем моим глумляхся, и тужаше дух мой. Еда во веки отринет Господь и не приложит благоволити паки? Или до конца милость Свою отсечет, сконча глагол от рода в род? Еда забудет ущедрити Бог или удержит во гневе Своем щедроты Своя? И рех: ныне начах, сия измена десницы Вышняго. Помянух дела Господня, яко помяну от начала чудеса Твоя. И поучуся во всех делех Твоих и в начинаниих Твоих поглумлюся. Боже, во святем путь Твой: кто Бог велий, яко Бог наш? Ты еси Бог, творяй чудеса, сказал еси в людех силу Твою. Избавил еси мышцею Твоею люди Твоя, сыны Иаковли и Иосифовы. Видеша Тя воды, Боже, видеша Тя воды и убояшася, смятошася бездны. Множество шума вод, глас даша облацы, ибо стрелы Твоя преходят. Глас грома Твоего в колеси, осветиша молния Твоя вселенную, подвижеся и трепетна бысть земля. В мори путие Твои, и стези Твои в водах многих, и следы Твоя не познаются. Наставил еси, яко овцы, люди Твоя рукою Моисеовою и Ааронею.

Гласом моим я к Господу воззвал, гласом моим к Богу – и Он внял мне. В день скорби моей я Бога взыскал, ночью воздвиг мои руки пред Ним – и не был обманут. Отказалась от утешения душа моя; вспомнил я Бога – и возвеселился. Рассуждал – и малодушествовал дух мой. Предваряли ночные стражи очи мои; я был взволнован и не мог говорить; размышлял о днях древних и годы вечные вспомнил и вник. Ночью с сердцем моим рассуждал и испытывал дух мой: неужели навеки отвергнет Господь, и не будет более благоволить? Или до конца милость свою отсечёт, окончил речь от рода в род? Или забудет сжалиться Бог, или сдержит во гневе Своём сострадание Своё? И сказал я: "Ныне начал я понимать: эта перемена – от десницы Всевышнего". Вспомнил я дела Господни; ибо буду вспоминать чудеса Твои от начала, и вникать во все дела Твои и о деяниях Твоих рассуждать. Боже, в святости путь Твой. Кто Бог великий, как Бог наш? Ты – Бог, творящий чудеса, Ты явил среди народов силу Твою, избавил мышцею Своею народ Твой, сынов Иакова и Иосифа. Видели Тебя воды, Боже, видели Тебя воды и убоялись, и взволновались бездны, множество шума вод. Звук издали облака, ибо стрелы Твои пролетали. Голос грома Твоего в круге небес, озарили молнии Твои вселенную, содрогнулась и в трепет пришла земля. В море путь Твой, и стези Твои в водах многих, и следов Твоих не узнают. Повёл Ты, как овец, народ Твой рукою Моисея и Аарона.

Псалом 90:

Живый в помощи Вышняго, в крове Бога Небеснаго водворится. Речет Господеви: заступник мой еси и прибежище мое, Бог мой, и уповаю на Него. Яко Той избавит тя от сети ловчи и от словесе мятежна. Плещма Своима осенит тя, и под криле Его надеешися, оружием обыдет тя истина Его. Не убоишися от страха нощнаго, от стрелы, летящия во дни, от вещи, во тме преходящия, от сряща и беса полуденнаго. Падет от страны твоея тысяща и тма одесную тебе, к тебе же не приближится. Обаче очима твоима смотриши и воздаяние грешников узриши. Яко Ты, Господи, упование мое, Вышняго положил еси прибежище Твое. Не приидет к тебе зло, и рана не приближится телеси твоему. Яко Ангелом Своим заповесть о тебе сохранити тя во всех путех твоих. На руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою. На аспида и василиска наступиши и попереши льва и змия. Яко на Мя упова, и избавлю и; покрыю и, яко позна имя Мое. Воззовет ко Мне, и услышу его; с ним есмь в скорби, изму его и прославлю его. Долготою дней исполню его и явлю ему спасение Мое.

Живущий помощью Всевышнего под кровом Бога небесного водворится. Скажет Господу: "Заступник мой Ты и прибежище моё, Бог мой и уповаю на Него". Ибо Он избавит тебя от сети ловцов и от вести тревожной. За плечами Своими сокроет тебя, и под крыльями Его будешь безопасен, – как оружие окружит тебя истина Его. Не убоишься от страха ночного, от стрелы, летящей днём; от опасности, во тьме блуждающей, от несчастья и демона полуденного. Падет рядом с тобою тысяча, и десять тысяч справа от тебя, но к тебе не приблизятся. Только очами твоими посмотришь и воздаяние грешников увидишь. Ибо Ты, Господи, надежда моя! Всевышнего сделал ты прибежищем твоим. Не подступится к тебе зло, и бич не приблизится к шатру твоему, ибо Он Ангелам Своим заповедает о тебе сохранить тебя на всех путях твоих, – на руках понесут тебя, чтобы ты не споткнулся о камень ногою твоею. На аспида и василиска наступишь и попирать будешь льва и дракона. "Ибо на Меня он уповал, и избавлю его, прикрою его, ибо он познал имя Моё. Призовёт Меня, и услышу его, с ним Я в скорби, избавлю его и прославлю его, долгоденствием исполню его и явлю ему спасение Моё".

Слава, и ныне, Аллилуия, (3). Господи, помилуй, (3). Слава, тропарь, глас 4:

Возвращашеся иногда Иордан река милотию Елиссеевою, / вознесшуся Илии, / и разделяхуся воды сюду и сюду, / и бысть ему сух путь, иже мокрый, / во образ воистинну Крещения, / имже мы текущее жития преходим шествие: / Христос явися во Иордане освятити воды.

Вспять обращалась некогда Иордан-река / от милоти Елисея по вознесении Илии, / и разделялись воды туда и сюда, / и стал для него сухим путь по влаге, / как прообраз истинный крещения, / которым мы переходим путь текучей жизни. / Христос явился в Иордане, освящая воды.

И ныне, Богородичен:

Яко не имамы дерзновения за премногия грехи наша, / Ты иже от Тебе Рождшагося моли, Богородице Дево, / много бо может моление Матернее ко благосердию Владыки. / Не презри грешных мольбы, Всечистая, / яко милостив есть и спасти могий, / Иже и страдати о нас изволивый.

Нет у нас дерзновения из-за множества согрешений наших, / но Ты умоли от Тебя Рожденного, Богородица Дева! / Ибо силу многую имеет моление Матери ко благосклонному Владыке. / Не презри мольбы грешных, Всечистая, / ибо милостив и имеет силу спасать / Тот, Кто принял за нас страдание.

Таже тропари сия поем по дважды, глас 8.

Стихиры девятого часа, глас 8:

Тако глаголет Господь ко Иоанну: / пророче, гряди крестити Мене, / тебе создавшаго, и просвещающаго благодатию, / и очищающаго всех. / Прикоснися Божественному Моему верху / и не усумнися. / Прочее остави ныне, / ибо исполнити приидох правду всякую. / Ты же не усумнися отнюд, / ибо таящагося в водах борителя, / князя тьмы, тщуся погубити, / избавляя мир от его сетей ныне, / подая яко Человеколюбец Живот вечный. (2)

Так говорит Господь Иоанну: / "Пророк, скорее крести Меня, тебя создавшего, / и просвещающего благодатию, / и очищающего всех. / Коснись Божественного Моего темени и не усомнись. / Пророк, допусти сейчас, / ибо Я пришел исполнить правду всякую. / Так что ты не сомневайся ни в чем, / ибо скрывающегося в водах неприятеля, / князя тьмы, спешу Я уничтожить, / избавляя ныне мир от его сетей, / подавая как Человеколюбец жизнь вечную!" (2)

Таже стих. Глас 6:

Сего ради помянух Тя / от земли Иордански и Ермониимски.

Днесь псаломское пророчество конец прияти спешит: / море бо, – рече, – виде и побеже, / Иордан возвратися вспять / от лица Господня, от лица Бога Иаковля, / пришедша от раба прияти Крещение. / Яко да и мы, идольския измывшеся нечистоты, / просветимся душами Его ради.

В сей день псаломское пророчество / получить исполнение спешит. / Ибо море, как гласит оно, увидело и побежало, / Иордан же обратился вспять / от лица Господа, от лица Бога Иакова, / пришедшего от раба принять крещение, / чтобы мы, от нечистоты идолослужения омытые, / просветились душами через Него.

Стих:

Видеша Тя воды, Боже, / видеша Тя воды и убояшася.

И паки тойже тропарь. Таже канонарх, став среди церкве, прочитает стихиру сию: Глас 5:

Руку твою, прикоснувшуюся пречистому верху Владычню, / с неюже и перстом Того нам показал еси, / воздежи о нас к Нему, Крестителю, / яко дерзновение имея много, / ибо болий пророк всех, от Него свидетельствован еси. / Очи же твои паки, / Всесвятаго Духа видевшия, яко в виде голубине сошедша, / воздвигни к Нему, Крестителю, / и милостива нам соделай, / и прииди, стани с нами, / запечатаяй пение и предначинаяй торжество.

Руку твою, прикоснувшуюся к пречистому темени Владыки, / перстом которой на Него ты и указал, / подними за нас к Нему, Креститель, / как имеющий дерзновение великое, / ведь ты даже принял от Него свидетельство, / как больший из всех пророков. / Очи же твои, узревшие Всесвятого Духа, / как бы в виде голубя сошедшего, / вновь устреми к Нему, Креститель, / соделав Его милостивым к нам. / И приди, стань с нами, / утвердив как бы печатью наше песнопение / и предначиная торжество.

И творим три поклоны. Потом глаголет велегласно многолетны священник или диакон.

 

Великому Господину и Отцу нашему, / Святейшему Патриарху Московскому и всея Руси, / [Свято-Троицкия Сергиевы Лавры священноархимандриту] (имя рек), / Священному Синоду, / Преосвященным митрополитом, архиепископом и епископом, / и господину нашему Преосвященнейшему (имя рек, его же есть область), / настоятелю святаго храма сего, / и всему освященному собору, / Богохранимей стране нашей, властем и воинству ея, / многа лета. Всем православным христианом / подаждь, Господи, / тишину, и благоденствие, и изобилие плодов земных, / и многа лета.

Аще ли в монастыре:

Спаси, Христе Боже, / преподобнаго отца нашего игумена (или архимандрита, имя рек), / еже о Христе с братиею, / и святую обитель сию в мире сохрани, / и храм сей святый утверди / во веки веков, аминь.

И поют трижды:

Спаси, Христе Боже:

Таже оба лика вкупе поют предреченную стихиру:

Слава, и ныне, глас 5: Руку твою:

всю до конца. На 9-м часе кадит диакон весь храм.

Таже прокимен, глас 3:

Господь просвещение мое и Спаситель мой, / кого убоюся? Стих: Господь Защититель живота моего, от кого устрашуся?

Господь – просвещение моё / и Спаситель мой: кого убоюсь? Стих: Господь – защитник жизни моей: от кого устрашусь?

Пророчества Исаиина чтение (глава 49):

Тако глаголет Господь: во время приятное послушах тя и в день спасения помогох тебе. / И создах тя и дах тя в завет языков, / еже устроити землю и наследити наследие пустыни. Глаголюща сущим во узах: изыдите! / И сущим во тьме: открыйтеся! На всех путех пастися будут, и на всех стезях пажить их. Не взалчут, ниже вжаждут, ниже поразит их зной, ниже солнце, но Милуяй их утешит я и сквозе источники вод проведет я. И положу всякую гору в путь и всякую стезю в паству их. Се сии издалеча приидут, сии от севера и моря, инии же от земли Персския. Да веселятся Небеса, и радуется земля, да отрыгнут горы веселие и холми правду, яко помилова Бог люди Своя и смиренныя людей утеши. Рече же Сион: остави мя Господь, и Бог забы мя. Еда забудет жена отроча свое? Или не помилует изчадия чрева своего? Аще ли же и сих забудет жена, но Аз не забуду тебе, – глаголет Господь.

Так говорит Господь: Во время благоприятное Я услышал Тебя и в день спасения помог Тебе; и создал и дал Тебя [и назначил Тебя] в завет племенам, чтобы успокоить землю и унаследовать наследия пустынные, говорить тем, кто во узах: "Выходите", и тем, кто во тьме: "Откройтесь". На всех путях они будут пастись, и на всех тропах – пастбище их; не будут терпеть ни голода, ни жажды, и не поразит их ни зной, ни солнце; но Милующий их утешит их и среди источников вод поведет их. И превращу всякую гору в путь, и всякую тропу – в пастбище им. Вот, они издалека прибудут: эти – от севера и моря, а другие – из земли Персов. Да возрадуются небеса, и да воз-ликует земля, да возгласят горы веселие и холмы – правду; ибо помиловал Бог народ Свой и смиренных народа [Своего] утешил. А Сион сказал: "Оставил меня Господь, и Господь забыл меня!" Неужели забудет женщина дитя своё, или не пожа-леет чад чрева своего? Но если бы женщина и забыла их, но Я не забуду тебя, – говорит Господь [Вседержитель]!

К Титу послания святаго апостола Павла чтение (зачало 302):

Чадо Тите, явися благодать Божия спасительная всем человеком, наказующи нас, да отвергшеся нечестия и мирских похотей, целомудренно, и праведно, и благочестно поживем в нынешнем веце, ждуще блаженнаго упования и явления славы Великаго Бога и Спаса нашего Иисуса Христа. Иже дал есть Себе за ны, да избавит ны от всякаго беззакония и очистит Себе люди избранны, ревнители добрым делом. Егда же благодать и человеколюбие явися Спаса нашего Бога, не от дел праведных, ихже сотворихом мы, но по Своей Его милости, спасе нас банею пакибытия и обновлением Духа Святаго, Егоже излия на нас обильно Иисус Христом, Спасителем нашим, да оправдившеся благодатию Его, наследницы будем по упованию жизни вечныя.

Сын мой Тит, явилась благодать Божия, спасительная всем людям, наставляющая нас, чтобы мы, отвергнув нечестие и мирские вожделения, целомудренно, и праведно, и благочестиво жили в нынешнем веке, ожидая блаженной надежды и явления славы великого Бога и Спасителя нашего Иисуса Христа, Который дал Себя за нас, чтобы искупить нас от всякого беззакония и очистить Себе народ особенный, ревнитель добрых дел. Когда же явилась благость и человеколюбие Спасителя нашего Бога, – то не по делам праведности, которые бы мы сотворили, но по Своей милости Он спас нас чрез купель возрождения и обновления Духом Святым, Которого Он излил на нас обильно чрез Иисуса Христа, Спасителя нашего, чтобы мы, оправданные Его благодатью, стали наследниками в надежде жизни вечной.

Иерей: От Матфея святаго Евангелия чтение (зачало 6):

Во время оно прииде Иисус от Галилеи на Иордан ко Иоанну креститися от него. Иоанн же возбраняше Ему, глаголя: аз требую Тобою креститися, и Ты ли грядеши ко мне? Отвещав же, Иисус рече к нему: остави ныне, тако бо подобно есть нам исполнити всяку правду. Тогда остави Его. И, крестився, Иисус взыде абие от воды, и се отверзошася Ему Небеса, и виде Духа Божия, сходяща, яко голубя, и грядуща на Него. И се глас с Небесе, глаголя: Сей есть Сын Мой Возлюбленный, о Немже благоволих.

В то время приходит Иисус из Галилеи на Иордан к Иоанну креститься от него. Иоанн же препятствовал Ему, говоря: "Мне нужно от Тебя креститься, а Ты приходишь ко мне?" Но Иисус в ответ сказал ему: "Допусти сейчас; ибо так подобает нам исполнить всякую правду". Тогда он допускает Его. И, крестившись, Иисус тотчас вышел из воды; и вот, открылись Ему небеса, и увидел Он Духа Божия, нисходящего как голубь и спускающегося на Него. И вот, голос с небес, говорящий: "Это – Сын Мой Возлюбленный, на Котором Мое благоволение!"

Таже: Не предаждь нас до конца Имене Твоего ради, / и не разори завета Твоего, / и не отстави милости Твоея от нас / Авраама ради, возлюбленнаго от Тебе, / и за Исаака, раба Твоего, / и Израиля, святаго Твоего. Трисвятое, и по Отче наш: Священник: Яко Твое есть Царство: Трисвятое и по Отче наш: Священник: Яко Твое есть Царство:

Кондак, глас 4:

Во струях днесь Иорданских быв, Господь / Иоанну вопиет: / не убойся крестити Мя, / спасти бо приидох / Адама первозданнаго.

Стоя в струях Иорданских в сей день, Господь / Иоанну возглашает: / "Не бойся крестить Меня, / ибо Я пришел спасти Адама первозданного!" ".

Господи, помилуй, 40, и молитву сию:

Иже на всякое время и на всякий час, на Небеси и на земли, покланяемый и славимый, Христе Боже, Долготерпеливе, Многомилостиве, Многоблагоутробне, Иже праведныя любяй и грешныя милуяй, Иже вся зовый ко спасению обещания ради будущих благ. Сам, Господи, приими и наша в час сей молитвы и исправи живот наш к заповедем Твоим, души наша освяти, телеса очисти, помышления исправи, мысли очисти и избави нас от всякия скорби, зол и болезней, огради нас святыми Твоими Ангелы, да ополчением их соблюдаеми и наставляеми, достигнем в соединение веры и в разум неприступныя Твоея славы, яко благословен еси во веки веков, аминь.

Во всякое время и на всякий час принимающий поклонение и прославление на небе и на земле Христе Боже, долготерпеливый, многомилостивый, милосерднейший, любящий праведных и милующий грешных, всех призывающий ко спасению обещанием будущих благ! Сам, Господи, прими в час сей и наши молитвы и направь жизнь нашу к заповедям Твоим: души наши освяти, тела очисти, помышления исправь, мысли очисти и избавь нас от всякой скорби, бед и муки. Огради нас святыми Твоими Ангелами, чтобы ополчением их хранимые и наставляемые достигли мы единения в вере и разумения неприступной Твоей славы, ибо Ты благословен во веки веков. Аминь.".

Господи, помилуй (3).

Слава, и ныне:

Честнейшую Херувим / и славнейшую без сравнения Серафим, / без истления Бога Слова рождшую, / сущую Богородицу, Тя величаем. Именем Господним благослови, отче.

Честью высшую Херувимов / и несравненно славнейшую Серафимов, / девственно Бога-Слово родившую, / истинную Богородицу – Тебя величаем. Именем Господним благослови, отче.

Священник возглашает:

 

Боже, ущедри ны и благослови ны, / просвети лице Твое на ны и помилуй ны.

Боже, сжалься над нами и благослови нас; яви нам свет лица Твоего и помилуй нас.

Таже молитву сию:

Владыко Господи, Иисусе Христе, Боже наш, долготерпевый о наших согрешениих и даже до нынешняго часа приведый нас, в оньже, на Животворящем Древе вися, благоразумному разбойнику иже в рай путесотворил еси вход и смертию смерть разрушил еси: очисти нас, грешных и недостойных раб Твоих, согрешихом бо и беззаконновахом и несмы достойни возвести очеса наша и воззрети на высоту Небесную, зане оставихом путь правды Твоея и ходихом в волях сердец наших. Но молим Твою безмерную благость: пощади нас, Господи, по множеству милости Твоея, и спаси нас Имене Твоего ради святаго, яко исчезоша в суете дние наши, изми нас из руки сопротивнаго, и остави нам грехи наша, и умертви плотское наше мудрование, да, ветхаго отложивше человека, в новаго облецемся и Тебе поживем, нашему Владыце и Благодетелю. И тако, Твоим последующе повелением, в вечный покой достигнем, идеже есть всех веселящихся жилище. Ты бо еси воистинну истинное веселие и радость любящих Тя, Христе Боже наш, и Тебе славу возсылаем со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и Животворящим Твоим Духом, ныне, и присно, и во веки веков, аминь.

Владыка Господи Иисусе Христе, Боже наш, долготерпеливый к согрешениям нашим и даже до нынешнего часа доведший нас, когда Ты, вися на животворящем Древе указал благоразумному разбойнику путь ко входу в рай и смертью уничтожил смерть. Будь милостив нам, грешным и недостойным рабам Твоим, ибо мы согрешили и совершили беззаконие и не достойны поднять глаза наши и посмотреть на высоту небесную, ибо мы оставили путь правды Твоей и стали ходить по желанием сердец наших. Но умоляем Твою беспримерную благость: пощади нас, Господи, по множеству милости Твоей и спаси нас ради имени Твоего святого, ибо оскудели в суете дни наши. Избавь нас из руки противника и прости нам согрешения наши и умертви наше плотское помышление, чтобы сложив с себя ветхого человека, мы облеклись в нового и стали жить для Тебя, нашего Владыки и Благодетеля. И так, следуя Твоим повелениям, достигли места вечного покоя, где всех веселящихся жилище. Ибо Ты – действительно истинное веселие и радость любящих Тебя, Христе Боже наш и Тебе славу воссылаем с безначальным Твоим Отцом и всесвятым, и благим, и животворящим Твоим Духом ныне, и всегда, и во веки веков. Аминь.
© «Пасха.ru». При полном или частичном использовании материалов ссылка на «Пасха.ru» обязательна.

Яндекс.Метрика